dinsdag 19 februari 2013

Open voor de toekomst

Door veel bedrijven worden termen als duurzaamheid en maatschappelijk verantwoord ondernemen te pas en te onpas ingezet. Soms zelfs dusdanig en weinig inhoudelijk dat inflatie van de woorden en vooral de inhoud dreigt. Zo niet bij de Gulpener Bierbrouwerij. Hoewel buro open graag een pintje drinkt en Gulpener als merk kent, was het verhaal achter de brouwerij en de brede range aan bieren redelijk onbekend. De uitnodiging om de copy voor de nieuwe corporate website te schrijven, bracht daar rap verandering in.

Gulpener is een familiebedrijf dat de puntjes op de i zet. Waar eenvoudigweg daad bij het woord wordt gevoegd. De hele bedrijfsvoering is gericht op lokaal werken, samenwerken en ondernemen. Biologisch en duurzaam produceren. En vooral genieten. Niet alleen van hun bier, maar ook van daarbij behorende seizoensgebonden en regionale gerechten. De enthousiaste gesprekken, een bezichtiging van de wonderbaarlijke, biologische hop met kleine luizen etende spinnetjes op het land en een uitgebreide proeverij leidde tot korte, ritmische teksten afgerond met een allesomvattende quote. Voor de verpakkingen van de six-packs en voor de nieuwe videoportretten & reclamefilms produceerde buro open in samenwerking met Vermeulen en T36 quotes, aankeilers en leads, die aansloten op de nieuwe tone of voice.

Maar hoe goed teksten, ontwerpen, fotografie of films ook zijn, het resultaat hangt altijd af van het product. En dat is uitstekend met een paar flinke toppers. Buro open toost met Gulpener mee op de toekomst.

www.gulpener.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten